Gå til innhold

Nye øreplugger for Ipod


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal kjøpe meg nye øreplugger for min Ipod Nano, skal brukes primært når jeg er på jobb så jeg får dagene til å gå litt raskere :)

 

Hadde tenkt meg noe i prisklassen runt 1500kr, det jeg har sett på er Beats Dr.Dre fra Monster Cable. Så jeg kunne vel ha tengt meg disse, men er det noen øreplugger som er i samme pris sjeikte som disse som eventuelt er bedre? Kunne godt tenkt meg en god og krafitkg bass som jeg leser desse ørepluggen skal gi fra seg, samt resten av lydbildet er selvfølgelig heller ikke nedprioritert.

 

Får jeg kjøpt monster beats noe billigere sted i Norge enn komplett.no til 1700kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg er veldig glad i å bruke penger men kunne gjerne tenkt meg et sett i den prisklassen jeg nevnte, regner med man får noe enda bedre lyd da? :)

 

Er disse Monster cable beats settet overpriset eller er det bra med lyd for penga?

Har bare ikke lyst til å kjøpe katta i sekken :)

Endret av LianLidude
Lenke til kommentar
Ikke det at jeg er veldig glad i å bruke penger men kunne gjerne tenkt meg et sett i den prisklassen jeg nevnte, regner med man får noe enda bedre lyd da? :)

 

Er disse Monster cable beats settet overpriset eller er det bra med lyd for penga?

Har bare ikke lyst til å kjøpe katta i sekken :)

 

Du sa du spiller med en Ipod nano?

Da trenger du ikke plugger eller klokker til tusenlapper.

I de AKG klokkene han refererer til vil Ipod'n omtrent spille så bra som den kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...