Cruzative Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Hei Eg helde på å lage ein liten GG server, og eg ville gjerne hatt eit slags Admin control/meny oppsett. Det må vere enkelt ibruk, må kunne brukast på lokal og online server. Bør kunne brukast i console, chat, og ein slags hurtigtast for å få fram menyen. Bør vere enkel å få til, men den må og ha ein god del funskjonar. Dei viktigaste funkjsonane: kick, banne, votemap, legge til Admin (ingame), score, kunne spele av diverse lyda ingame, kunne laste inn og ut script (uten å måtte gjere det i console), endre fart, knivduell o.l. Eg har installert og tilpassa ein versjon av GG, eg har Knifep3n, Knife Syphon. Det einaste eg manglar er ein slags Admin kontroll/meny. Takker på forhånd
thres93 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Sjekk denne, du trenger å installere MetaMod i server'n tror jeg for at dette ska fungere. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=39356
Cruzative Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Skrevet 6. juni 2010 Takker Skal teste det en dag jeg får tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå