Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vant andre kamp 9-0 mot Autzen89. Govou fikk rødt kort og soner neste kamp. Takk for kampene :)

Tenkte jeg kunne nevne at om dere spiller urangert må dere huske å ta av deres egen virtual pro om den er med i lagoppstillingen. Jeg på en smell selv :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vant andre kamp mot sindre 3-0. Takk for kampene. Var to underholdende kamper. Selv om resultatet tilsier noe annet syntes jeg den andre kampen var mer åpen og morsom og spille. Var mye bra angrepsfotball. I den første kampen ble det få sjanser, helt til det plutselig løsnet for begge da selvfølgelig :p

Skrevet

Syntes jeg hadde mange sjanser i første kampen og burde tatt ledelsen flere ganger, men du slo til i andre omgang og vant først og fremst fordi du var bedre til å putte. i den andre kampen var du gjevnt over litt bedre i det meste. jeg kom til flere nesten sjanser, fikk aldri avfyrt skudd, det gjorde du derimot.

Skrevet

satan ja :p

forventa egentlig ikke noe annet og på slutten ga jeg opp ja men fikk heldigvis ingen utvisninger ^^ også var det jo ikke rangert så jeg starta jo med min PRO på topp ^^

Skrevet (endret)

Det er bare deg PSV som jeg ikke har spilt mot. Fint om du poster når du har tid til å spille, så skal vi nok alltids finne et tidspunkt å få spilt på.

Tidsfrist for å spille ferdig kampene i gruppespillet er satt til lørdag 07/11 23:59

Endret av steen_jadd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...