Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Beste sted å skaffe anlegg?


Morten21

Anbefalte innlegg

Hola !

 

Skal kjøpe meg et fett anlegg til bilen :D

 

Det jeg lurte på er hvor man får kjøpt et bra og billig anlegg? da tenker jeg på hvilke butikker, nettsider etc som selger fete anlegg til en bra pris?

 

Om det hjelper noe, så har jeg en Toyota carina jubilee 90 mod.

 

Akershus/Oslo området :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du behøver å spørre, vil jeg absolutt anbefale at du tar med deg noen som har peiling på bilstereo hvis du drar over grensa, ellers kommer du nok tilbake med masse rart som ikke spiller sammen, endel du ikke trenger og med langt mindre penger tilbake enn du regnet med. Svenskene vet utmerket godt hvilket kundesegment som ikke kan annet enn at det liksom er så billig derover i Sveariket, og har null problemer med å prate dem full av "tilbud", "hvicket jæckla øs det blir med det här", "kondis mårru ha'ja", "det här blåser huven ur bilen" og hva dem nå lirer ut av seg for tiden...

Lenke til kommentar

Hei, siden du bor i Oslo/Akershus område ville jeg rett og slett dratt litt rundt til de butikkene i området som driver med bilstereo å be om tilbud, er du heldig er det noen som gir deg rabatter, jeg var veldig heldig i Tønsberg og kom over CB elektro og fikk veldig gode rabatter der.

 

Og til alle dere som er skeptiske til det jeg sier så har jeg vært innom TVBoden, div nettsteder osv for å sjekke prisen og jeg fikke den billigere i Tønsberg en det Kelkoo klarte å finne på nettet. (Var en 1din spiller fra Alpine til 7750,-

 

det er hvert fall min anbefaling, men her også. Ta med deg noen som kan bilstereo, er ingen vits å dra dit uten noen kunnskap, du kan risikere å bli lurt trill rundt.

 

5000,- er ikke akkurat en sum som får det til et spess kraftig anlegg, men et helt greit et, kommer an på hvordan lyd du liker :)

Lenke til kommentar
Hei, siden du bor i Oslo/Akershus område ville jeg rett og slett dratt litt rundt til de butikkene i området som driver med bilstereo å be om tilbud, er du heldig er det noen som gir deg rabatter, jeg var veldig heldig i Tønsberg og kom over CB elektro og fikk veldig gode rabatter der.

 

Og til alle dere som er skeptiske til det jeg sier så har jeg vært innom TVBoden, div nettsteder osv for å sjekke prisen og jeg fikke den billigere i Tønsberg en det Kelkoo klarte å finne på nettet. (Var en 1din spiller fra Alpine til 7750,-

 

det er hvert fall min anbefaling, men her også. Ta med deg noen som kan bilstereo, er ingen vits å dra dit uten noen kunnskap, du kan risikere å bli lurt trill rundt.

 

5000,- er ikke akkurat en sum som får det til et spess kraftig anlegg, men et helt greit et, kommer an på hvordan lyd du liker :)

Tviler sterkt på at du finner billigere Alpine utstyr i Norge enn TVBoden i Sverige, egentlig tviler jeg på at de i det hele tatt kommer i "nærheten" Hvis du mener det så opplys hvilken modell og hvilke priser du fikk. Vil gjerne sjekke dette selv da jeg er/har vært storkunde av TVBoden. De er veldig billige og i tillegg er den norske kronen veldig sterk.

 

Edit:

Inkluderer de 5000 også spiller?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
ser den med den norske krona og slikt, men må også tas med i beregninga at jeg må flytte rompa mi fra Tønsberg til Svinesund også da.

Hvor du bor har INGEN betydning, nå sammenligner vi KUN pris.

 

Hvis alle skal ta med i beregningen hvor de bor i landet må jo trådstarter ta det i betrakning for hver eneste som svarer i tråden.

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736

 

den fikk jeg for 7750,- da inkludert Ipod kabel og multimedia fjernkontrollen.

Hvilket tilbud fikk du på TVBoden da?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Det er ikke så veldig dyrt, ca 800 for begge to, men tankegangen min er at hvis du skal reise langt lønner det seg kanskje å betale 300/400 kr mer her i Norge :) Er ikke for å provosere eller noe.

Saken enkel, du forteller ingenting om at du har tatt det i betraktning.... hvordan skal TS forholde seg til slikt?

 

Hva om en fra Trondheim, en fra Oslo, en fra Kristiansand, en fra Molde og en fra Tromsø skulle ta dette i betrakning UTEN at man faktisk forteller at man har tatt avstand i betrakning... blir vanskelig å forholde seg til, du skjønner det.

 

Derfor er det naturlig at priser og KUN prisene da blir sammenlignet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...