Gå til innhold

Forumtreff: Bodø V.2

Eirik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har ikke nøkkel, og jeg trodde først at jeg kunne overnatte hos Michael. Også ja, det ble kanskje litt sent, grei at det ikke er kritikk da! Men blir bare irritert, er lenge siden nå! Med planlegging så mente jeg for svarteste saltstraumen ikke at jeg må overnatte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sagt en eneste gang at treffet var dårlig for det var det ikke. Jeg stor trivdes.

Slik at må du slutte å dra ting ut fra luften. Å må du slutte å true med å rapportere. Det hjelper ingen ting for det er du som hisser deg opp uten grunn.

Skrevet

Gutter... Angrip person, ikke hans baller!

La da ligge, så setter vi en strek over det som har skjedd.

-------------------------------------------------------------------------

Med blanke ark på bordet, planlegg først ut hvem som kommer, hvor skal dere sove, hva skal spises og eventuelt hvor. Deretter kan dere planlegge aktivitet. Denne fremgangsmåten er den mest vellykkede. ;)

Skrevet

Howdy dudes.

Skriv meg opp på listen. Jeg er med så lenge det er før 9. desember.

Da begynner juleferien for min del. :D

Marcus. Det er ingen som har sagt at det var et dårlig treff sist gang. Jeg tror at alle stortrivdes, men det var egentlig ikke planlagt lengre enn til at vi skulle møtes på orion. Dog var det ganske gøy at du hadde glemt nøkkelen slik at jeg hadde en unnskyldning til å vekke foreldrene dine med å tute utfor huset dit :p

Skrevet
Dog var det ganske gøy at du hadde glemt nøkkelen slik at jeg hadde en unnskyldning til å vekke foreldrene dine med å tute utfor huset dit :p

Ideed :ph34r: Får håpe treffet er før 9des da ^^

Skrevet
hehe var jo det :p de ble egentlig ikke sure, sa bare at jeg burde ordnet dette før! :p Kult at du joiner igjen^^ En ting som jeg går med for er filmkveld elns, at vi dropper bowling!

Syns det var veldig hyggelig sist, og det gjorde vondt å dra før alle andre. Og en ting Marcus, du skal ha kudos for å ha dratt dette i gang! :thumbup:

Setter Jonulf på lista, og konstaterer at treffet blir før 9. des ;)

Skrevet

Ha det på en fredag=) da kan jeg uansett ;)

Vis det blir kjapt så kan vi ha filmkveld hos meg. Har litt mer plass enn jonulf å bedre annlegg:P men tven er den samme:P Den er jævelig god for å si det slikt (A)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...