Christiαno Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei hei! Nylig så jeg på Troja, men når jeg skulle spole litt tilbake så frøs Windows Media Player litt og ga meg meldingen om at "Denne filmen ikke kan vises der du befinner deg" eller noe lignende. Etter det virka det ikke å starte filmen, og jeg måtte lukke WMP. Men så hadde hele filmen forsvunnet fra maskinen, og jeg kunne ikke finne den på Min Datamasin. Jeg prøvde å ta ut og sette inn filmen igjen og etter det restarte pcen, men ingenting virka. Og nå virker det ikke som om jeg kan spille av noen DVDer i det hele tatt med laptopen min. Det høres ut som om den forsøker å lese DVDen med én gang jeg setter den inn, men etter det skjer det ikke noe som helst. Er det noen som har hatt et lignende problem og enda bedre noen som kan hjelpe? Det hadde vært suupært Og jeg har Vista forresten Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zonin89 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Det kan virke som om dvdspilleren har slutta of funke. Kan du se ikonet på min datamaskin? Viss det så e sikkert laseren gåen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan være region-innstillingen på DVD-spilleren som ikke stememr overens med de DVD-platene du har. Særlig med tanke på at du fikk meldingen: "Denne filmen ikke kan vises der du befinner deg". DVD-spillere kan skifte region et begrenset antall ganger. Derpå blir den låst og kan ikke endres lengre. Dette gjelder selvsagt ikke DVD-spillere som er regionsfrie. problemet gjelder både frittsående DVD-spillere, Blueray-spillere, og DVD-enheter på PCer. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Altså det som skjedde var at jeg så på filmen som vanlig, men når jeg prøvde å spole litt tilbake skjedde det noe galt, og jeg fikk den tidligere nevnte feilmeldingen. Jeg fikk bare den feilmeldingen der og da, siden etter det klarte ikke PCen min å finne DVDen i det hele tatt. Men etter én natts hvile for laptopen ser det ut som om alt er normalt igjen, utrolig nok. Det synes jeg er veldig rart siden den nekta å virke i går, men plutselig virker i dag igjen. Men uansett, takk for hjelpen folka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå