Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HJELP; Windows Movie Maker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feil 501 (HTTP 501 - Ikke implementert) betyr at webområdet du besøker, ikke er konfigurert for å vise innholdet webleseren din forespør.

 

Feil 505 (HTTP 505 - Versjonen støttes ikke) betyr at webområdet ikke støtter versjonen av HTTP-protokollen som webleseren din bruker (HTTP/1.1 er den vanligste) til å forespørre websiden.

 

 

Disse feilene kan oppstå hvis du har aktivert HTTP 1.1. For å deaktivere HTTP 1.1, klikk Verktøy-knappen, klikk Alternativer for Internett, og klikk deretter Avansert-kategorien. Under Innstillinger, gå til HTTP 1.1 innstillinger, og fjern merkene for Bruk HTTP 1.1. Disse feilene kan også oppstå hvis et tredjepartsprodukt forstyrrer Internet Explorer. Prøv å lukke alle programmer og så forsøke å åpne webområdet på nytt.

 

http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows...ges-HTTP-errors

 

Dette var det eneste jeg fant på feilmeldingen. Veit ikke om det funker i moviemaker. Men er verdt et lite forsøk ;)

Endret av Olaa
Lenke til kommentar
Feil 501 (HTTP 501 - Ikke implementert) betyr at webområdet du besøker, ikke er konfigurert for å vise innholdet webleseren din forespør.

 

Feil 505 (HTTP 505 - Versjonen støttes ikke) betyr at webområdet ikke støtter versjonen av HTTP-protokollen som webleseren din bruker (HTTP/1.1 er den vanligste) til å forespørre websiden.

 

 

Disse feilene kan oppstå hvis du har aktivert HTTP 1.1. For å deaktivere HTTP 1.1, klikk Verktøy-knappen, klikk Alternativer for Internett, og klikk deretter Avansert-kategorien. Under Innstillinger, gå til HTTP 1.1 innstillinger, og fjern merkene for Bruk HTTP 1.1. Disse feilene kan også oppstå hvis et tredjepartsprodukt forstyrrer Internet Explorer. Prøv å lukke alle programmer og så forsøke å åpne webområdet på nytt.

 

http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows...ges-HTTP-errors

 

Dette var det eneste jeg fant på feilmeldingen. Veit ikke om det funker i moviemaker. Men er verdt et lite forsøk ;)

ja, var der jeg og tok det fra, men skjønner ikke sammenhengen mellom det og movie maker =/

Lenke til kommentar

Gud, jeg gjorde alt dere sa. Dro inn på verktøy og alternativer og avansert og alt mulig slags greier, men ingenting fungerer. Og nå slår Windows Movie Maker seg av bare sånn helt uten videre også. Jeg husker før da den slo seg av med en gang programmet startet opp, men nå slår det seg av når jeg prøver å publisere en film til datamaskinen.

Da kommer det sånn feilmelding om at det sluttet og virke og rapporter til Windows/Microsoft og alt det der, og det er inegnting jeg kan gjøre. Alt bare slår seg av ..

 

Windows Movie Maker suger HARDT as!

Lenke til kommentar

Jeg satt opp halve natta og laget en lik en igjen, og lagret på to forskjellige plasser, og har prøvd utallige ganger å publisere til datamaskin som wmm. fil. Ingenting går. Når jeg prøver med de andre videoene mine, så går det å publisere de. Men ikke denne, som innholder videoklipp. Måtte blokke COM Surrogate som stadig også kom opp, men nå kommer det noe slikt "rundll 32 har sluttet å virke" også avsluttet Movie Maker helt -_-

INGENTING fungerer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...