Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Chevrolet Avalanche erfaringer?


morlie

Anbefalte innlegg

Heisann, vil bare si: beklager hvis dette har vært ett emne før, men jeg klarer ikke å finne dette isåfall:/

 

Så over til spørsmålet. Jeg går nå almenn påbygg og skal neste år ut i læra, og da tenker jeg at det ikke er like stas å komme i en audi TT eller noe lignende. så da lurer jeg litt på om det er noen som har erfaringer med denne bilen? tenker i førsteomgang på 2003 modellen,

Er det noen som vet hvor mange liter per mil disse monstrene bruker? tenker forsåvidt på 5.3 literen. og leste at disse veier rundt 2600kilo, jeg holder på med å ta lappen, men da bare vanlig sertifikat, gjelder dette bare opp til 2500? og hva må jeg eventuelt ta for å kunne kjøre denne bilen?

 

Mvh Markus:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenker på en 4seter:) også hvis jeg skal gå ut i læra som tømrer er det greit å få med seg noe annet enn en spikerboks og en hammer, samt kanskje en sag. til privat har jeg en a4 jeg kan låne samt en 08' Allroud:) vet du noe om hvilket sertifikat man må ha for å kjøre en avalanche?

Lenke til kommentar

har tenkt litt på gassdrift, er klar over at dette er noe man må kjøpe, så bygger noen om noe for deg, så der sparer man vel en del, sikkert langt ifra det samme, men jeg liker bilen generelt, untatt rattgir da, det kunne jeg fint klart meg uten. men ser litt også på ford F-serien, litt usikker på valg enda, men faller over mot avalanche

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...