Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Luftmengdemålaren. Mulig at den blir dårlegare og dårligare, så sluttar å fungere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

har ein Audi 80 B4 TDI 90Hk som er trimma til ca 121Hk. Så har eg problemer med motoren. Luftmengdemålaren er kjent for å vera ein svakhet på desse bilane, og det har tidelgare sette eit KN luftfilter (som er olja). Kn filteret er kjent for å ta knekken få luftmengdemålerar, så eg lura på om det er mogleg at luftmengdemålaren kan ha blitt dårlegare og dårlegare, og no slutta å fungere?

Problemet er at bilen orkar ingenting frå 0 til ca 2 000 omdreiningar, og deretter kjem. Nå er den dårleg heile vegen, så eg misstenkjer at den luftmengdemålaren har blitt dårlegare og dårlegare, og no har slutta å funger heilt.Er det ein moglegheit?

Luftmengde målaren har ikkje blitt bytt sida bilen var ny i 1994. + at bilen no gjeng like dårleg med og utta tilkobla luftmengdemålar. Er det mogleg at det er turboen har gått? Bilen har gått ca 170 000km.

Setter ufatteleg stor pris på hjelp, sidan dette er den første bilen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ingen som kan svare på dette? Det synast eg var rart...

Du kan prøve å rense nåla med bremserens. Du må husk å bare rense med trykket fra dyse og må ikke røre elementet. Jeg fikk forlenget levetiden til måleren med ca et år.

Skrevet

gjentek:

Bilen er ein 1995 modell, den blei chippa i 1999. Det har sitte eit KN olje luftfilter i gudane veit kor mange år fram til eg fekk den i sommar.

Kva er sjansen for at luftmengdemålaren har klar seg?

Har bestillt, men den kjem ikkje før rundt 30. oktober..

toppfarten på bilen nå er ca 90. maks turtall på 3. gir er ca 3 000 omdreiningar.

Høyres det ut som om det er luftmengdemålaren som køddar?

Det ryk ikkje av bilen, så då er det vell ikkje turboen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...