Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm. Mistenker minnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger litt hjelp her, får blåskjerm titt og ofte, det står Dumping memory eller no, så jeg har vel egentlig funnet ut at det er rammen min. kjører vista 64bit og 8GB ram. har formatert og lagt inn vista på nytt ihåp om at det ville hjelpe, men den gang ei! vil det hjelpe å ta ut 1 eller 2 brikker, og se om det fungerer`?

Trenger sårt med hjelp!

MvH

Kristoffer Oppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
... det står Dumping memory eller no, så jeg har vel egentlig funnet ut at det er rammen min.

Det spørs om du har konkludert litt feil der. "Dumping memory" er en standard operasjon ved ennhver blåskjerm. Det betyr ikke at det er noe feil med minnet.

Det betyr at innholdet i minnet blir lagret i en spesiell fil, dette kan brukes til feilsøking (av ekspertisen).

Skrevet

Tok en test via booting på minnet mitt, og da fikk jeg en rapport om at det var minnet, men stod ikke hva jeg kunne gjøre med det.

Skrevet

Jeg har samme problemet. Jeg fant aldri ut hva som var galt. Så jeg bare

gav opp, hehe :p Er ikke så ofte det kommer uansett.

Men angående minnet, noe som jeg også trodde det var. Men er nok ikke det

i mitt tilfelle. Har nettopp kjøpt nye ram og fikk den samme blåskjermen på dem også.

Skrevet
Men angående minnet, noe som jeg også trodde det var. Men er nok ikke det

i mitt tilfelle. Har nettopp kjøpt nye ram og fikk den samme blåskjermen på dem også.

Har du Asus HK ?

Skrevet

jeg har Gigabyte D5 x48, skjønner enda ikke hva problemet er, irriterer meg at slikt bare dukker opp sånn plutslig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...