Gå til innhold

Hp lader ødelagt, hjelp


Jovan

Anbefalte innlegg

Laderen til min Hp-laptop har lenge vært litt gåen, at jeg måtte ha den i en viss stilling for at den skulle funke. Men i dag ble den helt ødelagt, får den ikke til å funke. Og dermed for jeg ikke brukt pc'en mer til jeg får skaffet meg en ny lader.

 

Spørsmålet er da hvor jeg kan skaffe en? Har ikke hatt dette problemet før så..

 

Jeg har ikke noe særlig info om pc-modell eller lader-modell nå, men skal sette det opp senere..

 

Jeg vil også helst unngå å måtte bestille fra nettet, helst i en butikk eller no.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det bare er å ringe til telefongreia til HP (pleier å følge med en liste over telefonnumrene i de ulike landene.) Gjorde iallefall jeg, og fikk den en stund etter i posten.

 

Når laderen til en Dell-pc vi hadde ble herpa, for et par år sia, måtte vi kjøpe ny lader. Vet ikke om det går an å få lader i butikker heller.

 

 

Men er garantien ute? Og er det noen som vet garantien gjelder laderen?

Lenke til kommentar

vi har en rundt 500 hp maskiner i drift og bytter ut en 3-8hp ladere pr dag, skikelig kvalitetsladere :)

 

men hp er greie på de da, bare og gi de serienummer så hoster de opp nye uten ville ha den defekte i retur.

men skade på selve kabelen er egentlig ikke dekket av garanti da det ikke er en produktfeil men dårlig behandling, selvom en hvit løgn funker sikkert siden de ikke tar inn igjen de gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...