Gå til innhold

Problem med Sony 40W5500 og RiksTV CAM


Anbefalte innlegg

Eg klarer ikkje å få RiksTV til å verke skikkeleg på min nye Sony 40W5500. Eg får fram NRK 1-2-3, men TV2 er berre svart. Eg har CAM og kort som er sett i rett. Om eg går inn på f.eks Discovery får eg opp at eg ikkje har tilgang, noko som stemmer.

 

Så mitt spørsmål er: Støtter w5500 serien RiksTV, og kva kan eg gjera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når bestillte du kortet ditt?

 

Mest sannsynlig er kortet ikke aktivert ennå, om det ble bestillt innen 24 timer siden.

 

Om det er lengre siden, ring riks-tv, er mulig at kontrakten din ikke ble aktivert skikkelig når du bestillte kort i butikken.

 

Et annet tips er å la den stå på tv2 en stund, og se hva som skjer da.

 

Funker ingenting, ring rikstv, oppgi kortnr og hør om bestillingen er sendt osv.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte CAM i dag, men kortet er frå Sagemboksen min. Eg har tingt å prata med ein hjå RiksTV som sa han aktiverte kortet på nytt. Han sa og at ikkje fann min TV i lista med godkjente TVar, men når eg sjekka sidane deira fann eg den, så eg reknar med akkuratt det skal vere i orden.

 

Om eg let det stå lenge på TV2 vert det berre svart.

Lenke til kommentar

Den vart registrert hjå RiksTV av selgaren på Elkjøp trur eg. Han la ivertfall inn ein del info på noko RiksTV sider. Fyren eg prata med hjå RiksTV spurte ikkje om det, så eg tenkte ikkje på å fortelja det...

 

Eg får sjekke det i morgon.

Endret av Sevald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...