Gå til innhold

Spotify + PS3 = Jamcast?


geir_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Haha, jeg failet og lurte på hvorfor jeg ikke fikk det til, viste seg at jeg var under video delen :p

 

Men er det bare hos meg det er en delay på ca 7 sek fra når man starter/stopper sanger?

 

Nei, jeg har akkurat 7 sec delay. Jeg har vista--> PS3 bruker ikke PS3 media server. Noen som har en fix på dette? 7 sekunder er lenge:P

 

Er det bare meg eller mister lyden mye trykk? Blir musikken komprimert?

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Haha, jeg failet og lurte på hvorfor jeg ikke fikk det til, viste seg at jeg var under video delen :p

 

Men er det bare hos meg det er en delay på ca 7 sek fra når man starter/stopper sanger?

 

Nei, jeg har akkurat 7 sec delay. Jeg har vista--> PS3 bruker ikke PS3 media server. Noen som har en fix på dette? 7 sekunder er lenge:P

 

Er det bare meg eller mister lyden mye trykk? Blir musikken komprimert?

 

Er det like mye delay med jamcast som med metoden PMS bruker?

Lenke til kommentar
Haha, jeg failet og lurte på hvorfor jeg ikke fikk det til, viste seg at jeg var under video delen :p

 

Men er det bare hos meg det er en delay på ca 7 sek fra når man starter/stopper sanger?

 

Nei, jeg har akkurat 7 sec delay. Jeg har vista--> PS3 bruker ikke PS3 media server. Noen som har en fix på dette? 7 sekunder er lenge:P

 

Er det bare meg eller mister lyden mye trykk? Blir musikken komprimert?

 

Er det like mye delay med jamcast som med metoden PMS bruker?

 

Litt usikker på hva du spurte om her. Men jeg har 7 sec delay uansett om jeg har på PMS(playst..med..server?) eller ikke når jeg bruker jamcast. Når jeg bruker PMS til å spille av filmer og slikt har jeg nesten 0 sec delay.

Endret av Ziera
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest Slettet+19283741

Har folket fortsatt like lang delay? Jeg prøvde programmet først nå nylig og opplever alt fra 1 sek til ca 5 sek delay.

 

Folket bak programmet snakker om å muligens legge inn støtte for videostreaming også :)

BTW, er det noen som har prøvd dette over blu-ray spillere og andre enheter enn ps og xbox?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

At Spotify har en beta klient for Linux for x86 (intel) platformen betyr desverre ikke at binærfila er kompatible med MIPS prosessoren i en PS3. Og spotify gir ikke ut kildekoden til biblioteket sitt så du kan ikke kompilere den selv heller.

 

Men klart, hvis du jailbreaker PS3 en din, installerer Linux så kan du kanskje kompilere en klient basert på "despotify" biblioteket.

 

En teoretisk mulig løsning.. særlig praktisk .. tja.. nei.. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...