Gå til innhold

Kjøp av klær over nett..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer jo helt an på hva slags stil du er ute etter, da. Jeg vet om den del fine sider for skateklær, for eksempel, men det er kanskje ikke helt din greie.

 

Nei, ikke egentlig.. Har mye hettegensere ol fra før, men går vel egentlig igjennom ett lite stilskifte.. Tenker mer i linjene litt plaine tskjorter i type v/y neck, langermet i samme stil og sånt.. Har du noen gode sider som ikke kun spesialiserer seg på skatesjangeren, er det bare å komme med det dog, så kan jeg jo se igjennom det, og komme med tilbakemeldinger på om det er slike sider jeg ser etter.. Da blir det vel litt lettere for evt andre som har forslag å komme med også ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker best å handle på hm, der er det billig, ofte salg og en veldig grei bestillingmetode. Fordi du kan endre og slette klær som du har bestilt(viss det ikke er sendt), om du skulle ombestemme deg. Og det er jo veldig greitt!

Pluss at det er trygt og veldig enkelt og brukervennlig :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Et generelt godt tips fkm, men jeg tror trådstarter er ute etter litt andre klær (t-skjorter med v/y-neck, også langermet).

Finnes forøvrig mye bra på Asos, som nevnt tidligere.

 

Og det får du ikke på Luisa?

Joda, fant en 10-12 v-halser og 3 med y-hals, men det finnes mange andre sider som har mye bedre utvalg - og som er litt hyggeligere i pris.

http://www.asos.com/French-Connection/Fren...-1&clr=Grey

Et lite eksempel - koster under 250 NOK, i motsetningen til denne som er over 7 ganger så dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...