Gå til innhold

MS Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth, anbefales?


Anbefalte innlegg

Okei, den fikk 4(+) hos hw.no. Akkurat det er greit nok. Har litt lyst på den, ettersom jeg kunne hatt behov for ny mus, og samtidig hadde det vært artig med Blåtann på PC-en (venter på en SonyEricsson T610...).

 

Kan denne Blåtann-tilkoblingen brukes til alle forskjellige enheter med Blåtann (telefoner/PDA-er/andre PC-er)?

 

Fins det også noen drivere til WinMe for bruk av denne musen?

 

Og til sist; kan den anbefales av dere andre (kanskje noen har andre synspunkt enn Håvard)?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne musen i noen måneder nå og er kjempefornøyd. Den sluker ikke batteri slik som en "Logitech Wireless Optical" jeg hadde. Hadde riktignok problem med å få den til å fungere under WinXP norsk, men etter en telefon til MS mailet de meg en Bluetooth Patch for Norsk XP og da fungerte det. (Patchen kan nemlig ikke oppdrives andre steder...)

 

Musen vil nok ikke fungere med WinME da det ikke er drivere for andre OS enn WinXP på CD'ene som fulgte med. Man kan heller ikke få lastet drivere ned for denne musen fra nettet (merkelig nok).

 

Har lest at Bluetooth-mottakeren kan brukes med alt annet utstyr med Bluetooth-tilkobling, så det skal nok gå greit.

 

Musen er ergonomisk og er god å holde på med det litt glatte og gummierte matrialet den har på overflaten. De ekstra konfigurerbare knappene er veldig praktiske og ligger greit til i forhold til håndens naturlige posisjon. Da jeg har ganske små hender synes jeg personlig at den kanskje er litt høy. Det må være det eneste jeg har å utsette på den. Når det gjelder i forhold til spill vet jeg ikke da jeg ikke driver med dette ;) Tilbringer ganske mange timer foran PC'en i løpet av en da, så hadde musen vært dårlig hadde jeg nok hatt musesyke for lengst, noe jeg da heldigvis ikke har :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...