Gå til innhold

Ed Hardy Tskjorter, 3 ganger billigere enn i butikk


fgr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil presisere at det er helt risikofritt.

 

jeg bestiller opp, når jeg får varene går jeg til en butikk her i oslo som har ed hardy, sammenligner.

hvis godkjent, slenger jeg et par av de jeg bestilte til megselv i vaskemaskin og kjører de en dag i vaskemaskina på høy temp. er det bra nok kvalitet, tar jeg kontakt med de som har meldt interesse for avtale om forsendelse/betaling.

 

og om kvaliteten suger beholder jeg alt selv.

 

har sendt ut beskjed til alle interesserte, har nok interesserte for første ordre nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan ikke bare de som hater Ed Hardy bare holde seg borte fra denne tråden. Alle vet allerede at det er mange som misliker merket og det trengs ikke flere poster med "Ed Hardy er stygt". Jeg er faktisk enig i at 90% av det de lager ikke ser noe bra ut, det blir over the top med mye av t-skjortene de lager med trykk over hele greia.

 

Mange av t-skjortene som er litt mer minimalistiske, f.eks de med et trykk foran syntes jeg er fete.

Endret av Eirikg89
Lenke til kommentar

driver akkurat nå og lager et album der man ikke bare har ed hardy å velge mellom, men alt av klær som distributør kan få taki. så det burde bli litt av hvert for alles smak. jeg fant dessverre ikke ed hardy jakker for de som spurte om det, men jeg legger snart ut link til alt sammen, inkludert ed hardy jeans blant annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...