Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Netbook med WinXP går plutselig fantastisk tregt


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en MSI Netbook som jeg jobbet med i dag, og plutselig, mens jeg hadde oppe relativt mange programmer (Opera, ITunes, Spotify og Adobe Acrobat), gikk plutselig alt i stå. 

 

Okey, tenkte jeg, her har det bare klikka litt. Så jeg restartet hele dritten, og trodde det skulle fikse seg. Men neida, etter det har PCen vært utrolig treg hele veien, det tar en halvtime-time å starte f.eks Opera.

 

Å starte maskinen derimot, tar like lang tid som vanlig.

 

Jeg tenker Virus og reformatere, men vil helst unngå det dersom det er mulig. Kan det være en tidligere kjent feil som kan fikses på en enkel måte?

 

 

 

Men dersom jeg skulle måtte reformatere, går det an med XP å reformatere uten noen recovery-minnekort, som det gjør på Vistaen min - type trykke F1 - F5 eller noe ved oppstart??

 

Hilsen fortvilet netbook-eier - som før i dag var utrolig fornøyd med den nyinnkjøpte netbooken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også en netbook med WinXP. Og i tillegg til og ha den mer i ventemodus en den er på/av så blir den treigere en et esel..

 

Men så langt har ikke den gode gamle formateringen sviktet meg og den blir like rask som ny hver gang. Trenger ikk være noe virus som gjør den treg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg lagt alt du trenger over på en minnepenn eller ekstern harddisk også putter du i XP cd'en og formaterer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...