Futures Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hei! Har et aldri så lite problem når det gjelder Skype. Prater med noen utenlands. Personen jeg prater med har ingen problemer med å høre meg, også om jeg prater lenge. Men om personen i andre enden prater lenge, la oss si en setning, forsvinner lyden gradvis, til slutt hører jeg ikke hva personen sier i det hele tatt. Så spørsmålet mitt er; Hva er grunnen til dette? Hva kan jeg/andre personen gjøre for løse dette problemet? Mikrofen har blitt testet og det er ikke noe galt med den. På forhånd takk for all hjelp. Endret 7. oktober 2009 av Futures Lenke til kommentar
Futures Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Ingen som kan hjelpe meg ut her? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 hei, jeg tror dette er et vanlig problem. har brukt skype siden den begynte og har hatt problemet like så lenge. kjøpte meg en nye dyre " skype telefon " og samme problemet. så når dette problemet begynner i en samtale, så ber jeg den andre side å legge på og ringer opp igjen. den som jeg snakker samme med utenlandsk har de samme problemet. lykke til Lenke til kommentar
Futures Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva om dette ikke løser problemet. Altså den andre personen legger på og ringer opp igjen. Det må jo være en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 gjelder dette for den nyeste versjonen av skype eller en litt eldre en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå