Gå til innhold

Forumtreff Bergen VI *Tråd oppdatert, sjekk førstepost!*


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere tar med dere noen andre. så synes jeg denne personen bør fylle ut pollen. og den som kjenner denne personen sier ifra i tråden her at de kjenner hverandre, slik at vi ikke får en haug av folk som svarer på pollen og forurenser den.

 

(jeg kan slette og redigere i pollen)

 

 

Virker som om det blir fredag 13. november nå ja. Men det er ikke akkurat så stort skille mellom de dagene.

 

Skulle vi kanskje prøvd å planlegge litt mer hva vi skal finne på?

 

edit: Jeg vil være 25 på treffet.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Hvordan ligger det anne med planer nå? Personlig ser jeg helst at det ikke blir alt for sent. Evt. kan jo jeg gå tidligere, men at det blir nokk tid til å finne på noe.

 

Edit:

Om det blir nødvendig: Hadde en viss ridder hatt noe i mot en telefonsammtale med paranoide foreldre?

Dersom det skulle være nødvendig.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Aaw, foreldre :(

Do not like! (og jeg hater å snakke i telefon genrelt sett)

 

Hva er det egentlig å si? Vi bruker vanligvis å møtes en plass, spise mat eller gjøre en aktivitet. Deretter dra hjem til noen og fortsette der.

Vanligvis på "aktiviteten" blir det ikke alkoholdrikking, men det blir det etterpå. Hva du velger å gjøre, er helt opp til deg. Det har flere ganger vært med folk som ikke drikker alkohol, eller som ikke ville være med hele kvelden. Det er helt og holdent opp til deg hva du gjør det til. Vi er ansvarsfulle folk, og jeg er ekstremt opptatt av at folk skal ha det kjekt (ganske irriterende igrunn...), Det er i hovedsak ikke noe rusfritt treff, men det er ikke noe press på de som ikke drikker. Og du blir heller ikke uthengt om du drikker eller går tidlig. Vi skjønner at folk har forskjellige oppfatninger angående leggetid, alkohol og aktiviteter. Vi kan selvfølgelig velge å ha det alkoholfritt om flertallet er for det. Vi treffes for å bli kjent med hverandre og for å ha det gøy.

 

Hvis foreldrene dine lurer på noe mer, kan de be deg spørre her, eller en annen med litt mindre telefonskrekk kan ta for seg samtalen med foreldrene dine.

 

Det er ikke store greier. Du blir ikke dradd langveis til hvis du ikke vil. Men du må selvfølgelig ta ansvar for dine egne handlinger når du er med. Vi er ikke politi eller natteravner.

 

Muligens ble det en litt alvorlig og negativ tone i innlegget, men prøver bare å si det som det er. Kom gjerne med andre synspunkt dere andre som har vært med før hvis dere føler jeg har utelatt noe viktig.

Lenke til kommentar

Har selv måttet ta en telefon med litt "paranoide foreldre" ved første offisielle forumtreffet i Bergen. Det var vel tilbake i 2006 eller noe, før Whiteknight kuppet hele forumtreff-ordningen og begynte med sitt eget tallsystem (som forøvrig ikke telte med mine forumtreff). *Skule stygt på*. Men jeg sier det samme nå som jeg sa den gangen. Alderen blant forummedlemmene varierer, men ligger som regel ikke langt unna 20-tallet enten de er under eller over 20. Som regel vil det være litt (eller mye) alkohol-konsum, men det er høyst frivillig å drikke. Har aldri opplevd noe seriøst drikkepress på forumtreffene. I det hele tatt er stemningen avslappet, og fokuset er å bli kjent med hverandre og ha det hyggelig. Alle brukerne som har vært med på disse treffene har vært svært inkluderende og hyggelige mot eventuelle nykommere. Man bestemmer selv hvor lenge man er med og kan når som helst dra hjem. Ingen som dømmer noen om de finner på å gå tidlig hjem.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Høyh, Snorre, jeg driver da med seriøst drikkepress. Men bare mot deg. :love: Gratis vin? ;p

 

Neida, jeg er helt enig. Alle treffene har vel inkludert drikking, men det er drikking av typen som foreldre ikke har noe særlig grunn til å bekymre seg for. Vi passer på hverandre, og er en fornuftig gjeng. Det er ikke snakk om rølpefester med mye styr og spetakkel, men enkelt og greit en sosial sammenkomst med nerder, med fare for skjærende falsk allsang og Ueland-sangen på repeat.

 

Kan ikke si at en telefonsamtale frister, men hvis du ikke får lov uten, så kan jeg ta den likevel. Er 21, og har forhåpentligvis litt telefonstemme, har jobbet som kundebehandler i noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...