Torsens Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hallo igjen.  Postet igår en tråd om fuske problemer med min bil. Snakket idag med ett merkeverksted å de sa jeg brude bytte disse to filterene før jeg gikk mere drastisk til verk da disse ofte kunne lage fuskeproblemer siden biln min ikke har vært på service på en stund  Legger ut noen bilder av motoren min, en 1,4 bensin, 2001 peoguet partner.  Om noen vet hvor bensinfilter og luftfilter ligger så kopier gjerne bilde, tegn noen rundinger rundt luft eller bensin filtere å post de ut på siden igjen. På denne måte kan jeg kansje skifte disse da jeg får de nye deler imorgen.
Mekker`n Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Bensinfilteret er vel under bilen ved tanken mens luftfilteret er i den svarte boksen du ser nederst til høyre på det siste bildet.
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Luftfilteret er den svarte boksen som mekkern sa.  Bensinfilteret sitter bak ved siden av tanken på bilen. Endret 6. oktober 2009 av L O G I M A N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå