Anthila Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Planlegger en tur til Chicago og er ute etter does and donts.? Noen som har et hotell å anbefal i nærhet av centrum, gjerne med parkering? Noe annet jeg burde vite? Thanks:
robertaas Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Ikke ha på deg noe som det står "Rio" eller "Brazil" på. Ellers må man jo ta bilde av speil-nøtta.
Anthila Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Blues utgår for min del:P Speil-nøtta??
Anthila Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Stiligt, det blir et must ser jeg:)
StoreMyen Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Blues utgår for min del:P Etter min mening en stor tabbe. Blues egner seg absolutt og totalt best live. Det samme gjelder forøvrig jazz. Jeg hører ikke mye blues eller jazz i hverdagen, men er jeg i New Orleans er det et must med klubb-besøk. Blues Brothers (filmen, som er innspilt i C.) er en grei oppvarming. http://www.waymarking.com/waymarks/WM1XRY_..._Blues_Brothers Endret 6. oktober 2009 av SamBell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå