Gå til innhold

webløsning for forening/klubb


Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Nå er jeg _VELDIG_ usikker på om dette er riktige plassen for dette, men jeg prøver likevel.

 

Vi er en privat klubb med rundt 50 medlemmer som administreres mer eller mindre av 6 personer.

 

Det vi ønsker, er en webløsning hvor vi kan ha medlemslister, kalender, notater, kontaktmuligheter (utsendinger via epost) osv, dere forstår sikkert hvor jeg vil.

 

Herlig om det finnes en løsning for dette allerede der ute, som er forståelig, og det gjør ingenting om det er open source/gratis/veldedig formål. :)

 

Noen som vet om noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt utrolig hvor lite jeg faktisk kan om webdesign, koding og bruk.

 

joomla ga meg ingen mening i det hele tatt.

 

må jeg ha en webserver fra før? Jeg er ikke helt blank altså, men blank nok til å skjønne at dette ikke akkurat er to klikk og ferdig. :o

 

Finnes det en grei guide å følge kanskje?

Lenke til kommentar

Joomla er jo enkelt. Hvis du bare skal installere og bruke det er det ganske rett fram. Men det er klart at det også kan gjøres avansert. Wordpress skal vel i utgangspunktet være enklere.

 

Altså, det letteste er å kjøpe serverplass og et domenenavn hos et webhotell. Hvis du skal ha det gratis får dere et subdomene, dårlig plass og ofte dårlig støttede servere. (Kanskje en del nedetid)

 

Det går også ann å gjøre som Themecreator sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...