Gå til innhold

Live gått ut Spiller fortsatt


Jaudu

Anbefalte innlegg

Xboxen min ble hentet på forrige mandag, liven min gikk ut for 2 uker siden, så jeg tok fram gears på PC, og startet og spille litt, kom melding om at jeg ikke kunne spille player eller ranked versus matcher, heller ikke online coop campaign. men så husket jeg at jeg hadde en 48hour i en av xbox spilla, så brukte jeg den på fredag. og har fortsatt live nå, hva har skjedd :p brukte koden tidlig på fredag og nå er det mandag. og jeg spilte nettopp en online match for 10min siden. er det bug i systemet :p veldig deilig at jeg fortsatt har live. når jeg redeema sto det bare "xbox live spilling" og det er det vanlige som kommer på 48hr. så var ikke noe feil at det var 1mnd eller noe sånt.

 

Noen som det har skjedd lingende med? veldig deilig egentlig :) selv om det bare er 24 timer over :p håper den holder ut høstferien

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvorfor ikke bare kjøpe et år? Koster jo bare 250,-

 

Fordi han har nettopp fått et gratis abonnement? :D enn så lenge ihvertfall :D Gratz!

haha xboxen min er på service så vil ikke kjøpe noe live nå heller, men prøvde med min harddisk på en kompis sin xbox da fikk jeg ikke spilt live, så ser ut som "buggen" er bare på pc, står jo "requires gold membership" for å spille ranked eller player matcher, får jo spilt det ;) Det funker fortsatt ;) nesten en uke live av en 48hour :p

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Game's for windows live som det heter på pc, er gratis.

http://www.microsoft.com/games/en-US/Live/.../AboutLive.aspx

Sto at jeg ikke hadde tilgang til live dagen før jeg brukte 48hourn, trodde det var gratis jeg og, kanskje det er bare nyere spill som er lagd etter en spesiell dato som er gratis? siden det står at kun "live list play" er gratis for silver members. Player og ranked står at det krever gold. Fulgte med 1mnd live i gears of war, jeg trodde somsakt det også var gratis, men hvorfor sender de med 1mnd hvis det er gratis, tror det er bare nye spill som er gratis, f.eks GTA IV bond Quantum of solace osv.

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...