piqel Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 hei. Min spotify virker, men det som er problemet er at når jeg dobbel-klikker på sangen som jeg skal spille av så klikker hele pc'n kanskje i 1 minutt, så etter 1 minutt etter datan + spotifyen har klikket spilles sangen av å alt er som det skal! Dette er veldig irriterende ! ;oo Noen som har samme problemet? Hjelp meg !? hva skal jeg gjøre? ;ooo piqel.
Joney Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skjekk at hardisken spotify bruker til cache ikke er full: Endret 6. oktober 2009 av Joney
Joney Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Og det var det som var problemet? Eller? Endret 7. oktober 2009 av Joney
piqel Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Skrevet 11. oktober 2009 nei? d var ikke d neti ;(( noen andre tips : o??
Skinkestek Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 ^Signerer den. Men skjedde det nylig, eller har det alltid vært slik?
piqel Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Skrevet 19. oktober 2009 Jeg installerte d for ca. 2 mnd siden, å da var den sånn som min er nå, men etter 2-3 uker funka alt perfekt. Men nå for ca.1 mnd siden så sto d at jeg ikke kunne logge på fordi jeg måtte ha den nye verson av spotify. Etter jeg gjorde d klikka spotify heelt ! ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå