Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kompanjonger.

 

Skal ha et slags fjernsynsapparat nummer to, om du vil. Gjemt borte fra begivenhetenes sentrum, i en grotte. En slags grotte.

 

Man er ikke kravstor. Må ha HD. HDMI høres også fjongt ut, men jeg vet ikke hva det er. Trenger ikke så mye enn det, men fjernkontroll er et pluss.

 

Og så må den være flat.

 

Assistanse blir satt stor pris på. La meg slenge et tilfeldig forslag ut i luften. Er dette en vinner? Den har jo "Incredible Surround", og er attpåtil flat. Et par av de andre funksjonene ser også veldig forlokkende ut; "USB for fantastisk multimedieavspilling" kan ikke slå feil.

 

Bør jeg gå for den linkede enheten? Finnes det kulere alternativ? Er Philips bare sorgen? Mister jeg kred ved å handle fra netonnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, takk! Det verktøyet der var mer omfattende nå enn sist gang jeg tok det i bruk. Snedige saker.

 

Men det har seg slik. Spørsmålene som stilles i åpningsinnlegget er vitale. Hvilke butikker er til å stole på? Netonnet er OK? Får litt harry-vibber, men det kan være helt feil. Er Philips habilt? Hvorfor koster et fjernsyn som er så stort så lite som 7 900? Tjuvgods?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...