tomarild Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hallo! Har fått et litt kinkig problem. Har en Audi A4 95-modell som står med fullstendig flatt batteri (overhode ingen lys når jeg vrir på tenningen). Og... jeg har i tillegg en røket hendel til panseret, så det er ikke mulig å få opp på normalt vis. Spørsmålet mitt er om det finnes noen måter og få åpnet panseret på? Håper noen har råd.
LiamH Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Er vaieren røket fra festet inni bilen eller under panseret?
tomarild Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Bruk en tang.... Nøyaktig hvor den har røket veit jeg ikke. Men det skjedde da jeg dro i hendelen inne i bilen. Tang? Hvor og hvordan i så fall? Takk for svar folkens!
LiamH Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hvis bare hendelen har knekt og gått løs fra vaieren, så kan du fortsatt ta tak i vaieren med en tang og dra til. Hvis vaieren er røket midt på eller inne under panseret, så har du et litt større problem. Da må du prøve å se om du klarer å komme til panserlåsen fra utsiden eller undersiden av bilen og dermed få lirket den opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå