Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Råd og hjelp til å forstå jente(r)?


Gjest Razing punk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Razing punk
Nei det var det jeg mente. At ting går for fort frem kan skremme enkelte, nå vet jeg jo ikke hvor lang dere har komt da.

 

vi har møtt hverandre 5 ganger. Men ellers my kontakt...men..hadde jeg bodd like ved henne så tror jeg alt hadde gått vel...mn avstand...hmmmmmmmm :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Razing punk
Hun kan jo rett og slett bare ha mistet følelsene hun hadde, hun kjenner deg ikke godt nokk, prøv og finn på noe sammen, dra på cafè eller ta en tur på kino. Men ikke gjør for mye ut av det, for meg virker det som om damen er veldig usikker.

 

ja...du har vel rett....hmmmm..ja..... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Razing punk
Du virker jo som en grei gutt. Så jeg tviler at det har noe med deg at hun oppfører seg slik hun gjør. Kanskje hun føler at hun ikke er verdt deg eller at hun ikke liker å ha et langtidsforhold. Det er ivertfall sånn som det virker for meg :)

 

Verdi?? for meg er hun uerstattelig!! men...det er en stund siden jeg la dette innleggget, og jeg har faktisk ikke snakket med henne på 3 uker...(mobilen hennes må være dø eller noen) så jeg har bestemt meg for å ringe hustelefonenn deres..hav mnener dere? tror dere mobilen røyk eller er det..noe annet...hmmmmm.. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Razing punk
Sorry å måtte si det, men hun har nok mistet interessen.

Hun vet garantert hvor hun har deg; Hun har ingen utfordring lenger, ergo, du blir kjedelig.

Du har nok vært litt for generøs med komplimentene og litt for pusete.

 

nå knuste du meg helt kompis..hulk..... :cry: ..dette er sterkt..men..jeg kan ikke gi opp!! har brukt store summer , kanke la det gå i dass,, jeg ska ha det jeg betalte for..nemlig!! hjertet hennes! orker ikke å tenke på neste tur....og herregud! hva er vits med student billet når det koster det samme som en voksen billett! offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...ok..jeg må holde meg konsertrert..ok.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...