Gå til innhold

Corsair Obsidian 800D ikke på lager


Anbefalte innlegg

Bestilte dette kabinettet fra Komplett fordi det var bekreftet dato 1.10.09, den ble nylig endret til 31.10.09 så jeg sendte en mail hvor jeg fikk svar:

 

"Vi har fått flere klager på kabinett som du har bestilt. Det stod bekreftet dato den 01.10, men dette ser ut som var feil informasjon fra innkjøper og dette er bare å beklage. Vi venter ikke varen inn før 31.10."

 

Nå er spørsmålet hvor jeg skal få tak i dette kabinettet?

 

Når jeg ser på prisguiden så er det antatt å komme på lager hos digital impuls. som er en side jeg verken har erfaring med og er i tillegg den stiveste prisen.

 

Er det noen fine utenlandske sider eller andre kabinetter dere kan anbefale for at jeg skal få meg noe å bygge i :p?

 

kan eventuelt bruke antec 900 kabinettet mitt i mens, men hater å skru i det og vil da heller montere delene løst tror jeg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte dette kabinettet fra Komplett fordi det var bekreftet dato 1.10.09, den ble nylig endret til 31.10.09 så jeg sendte en mail hvor jeg fikk svar:

 

"Vi har fått flere klager på kabinett som du har bestilt. Det stod bekreftet dato den 01.10, men dette ser ut som var feil informasjon fra innkjøper og dette er bare å beklage. Vi venter ikke varen inn før 31.10."

 

Nå er spørsmålet hvor jeg skal få tak i dette kabinettet?

 

Når jeg ser på prisguiden så er det antatt å komme på lager hos digital impuls. som er en side jeg verken har erfaring med og er i tillegg den stiveste prisen.

 

Er det noen fine utenlandske sider eller andre kabinetter dere kan anbefale for at jeg skal få meg noe å bygge i :p?

 

kan eventuelt bruke antec 900 kabinettet mitt i mens, men hater å skru i det og vil da heller montere delene løst tror jeg :thumbdown:

 

Jeg slenger meg på her også! Utrolig irriterende at det skal ta så lang tid å få inn dette kabinettet. Har jo akkurat bestilt meg alle data delene jeg skulle ha, og da viser det seg at jeg må vente en måned for å få dette kabinettet. Har ikke tålmodighet til å vente en måned når jeg har bestilt alt det andre jeg skal ha.

 

Jeg driver å ser på coolermaster 932 bigtower kabinettet, men jeg føler ikke at denne er like bra og gjennomført som corsair sitt kabinett. Jeg syntes den har litt for mye "styling" også etter min mening. Har også hørt at folk har klagd på at det kommer støv i det kabinettet siden det ikke er støvfilter på den.

 

Noen som veit en annen måte å få tak i det corsair kabinettet, eller som har noen gode anbefalninger?

Lenke til kommentar

hmm, sett på de fleste kabinettene det finnes på markedet nå, både fra utenlandske leverandører i usa, storbritania og norden. Det sier seg selv at det beste alternativet her er lian li sine kabienetter.

 

Jeg er litt imponert over hvordan 800D ser ut på innsiden med den svarte finishen og det er ikke mye dill dall. Synes lian li kabinettene ser mer rotete ut.

 

Får bare vente å se når de kommer inn på norske nettbutikker, gir digital impuls en sjangse om de får det inn i morra, selv om jeg er skeptisk. Om ikke skal jeg klare å vente til netshop får det inn den 16.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har fått inn mange kabinett hos Komplett og Amentio nå. Anbefaler Amentio. Der er prisen helt nede i 1899 kroner eller noe rundt der. Bestillte et i går. GLEDER meg til å få inn utstyret og sette i gang med vannkjøling :D

 

Komplett har ikke fått inn Obsidian 800D. Hvis det er prisguiden du går utifra, så roter den.

 

Prisen hos Amentio er bra, men det er ca. 200,- i frakt i tillegg.

Lenke til kommentar

Ser ut som komplett ikke har fått dem inn likevel, nei. Mente jeg var inne og kikket der, men jeg kan ta feil. 200 kroner for et så tungt kabinett er uansett ikke ille. Kabinettet og frak er rimligere på Amentio enn de fleste andre nettbutikker uansett virker det som.

 

Satt inn nye komponenter i kabinettet mitt i går. Det var en drøm å montere. Er vant med Lian Li kabinetter, og de har generelt vært veldig bra med tanke på motering og utseende. Men dette var en helt ny verden. Alt er gjennomført (nesten). Det at ALLE kabler kan gjemmes bort nesten 100% er bare helt nydelig. Alt ser meget bra ut, og luftflyt får minimal hindring. Ser også ut til at jeg lett skal få plass til trippel 120 radiator, pumpe og reservoar i kassa. Herlig!

 

Eneste som skuffer litt er at kvaliteten virker litt så som så med tanke på plast covers inne i kabinettet. De er der for å dekke over ledninger/vifter og å gjøre luftgjennomstrømingen riktig. De kan være litt knotete å få på plass, og de er litt løse til tider. Men heldig vis så har jeg ikke hørt noe ulyder på grunn av dette.

 

Innertier for min del!

Endret av MrHaugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...