Gå til innhold

WW3, hvem hadde du holdt med?


Anbefalte innlegg

Ser det er veldig mange kule innslag her. Jeg vil tro at alle idiot landene i verden lager en allianse som inkluderer: Nord-Korea.Iran,enkelte andre asiatiske land,enkelte afrikanske land og kanskje Cuba og Venezuela ifra Sør-Amerika. Denne alliansen vil bli støttet av Kina og eller Pakistan og India. De vil aggro på sine naboland for å stjele naturressursene deres. Israel vil rage på Iran og konflikten vil utvikle seg. Vest-Europa,USA og Russland vil til slutt klare å vinne krigen:D Det kommer til å dukke opp mange andre småland inne i her som vil utspille større eller mindre roller. Krigen kommer altså til å handle om å skaffe seg naturressurser. Dette er en litt syk mening, men ingenting er umulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også muligheten for at vi aldri får en ny tredje verdenskrig. Praktisk talt alle land kan bite fra seg, og invasjoner er praktisk talt umulig å gjennomføre. Derimot vil det før eller siden være lokale konflikter mellom land. For eksempel er det ikke umulig at russiske og amerikanske styrker ryker i tottene på hverandre i feks Georgia. Kina og USA kan ryke i tottene på hverandre over Taiwan. Poenget er at disse konfliktene vil bli lokale, og ikke fullskala krigsutbrudd mellom land. Det er det ingenting å tjene på.

Lenke til kommentar
Er også muligheten for at vi aldri får en ny tredje verdenskrig. Praktisk talt alle land kan bite fra seg, og invasjoner er praktisk talt umulig å gjennomføre. Derimot vil det før eller siden være lokale konflikter mellom land. For eksempel er det ikke umulig at russiske og amerikanske styrker ryker i tottene på hverandre i feks Georgia. Kina og USA kan ryke i tottene på hverandre over Taiwan. Poenget er at disse konfliktene vil bli lokale, og ikke fullskala krigsutbrudd mellom land. Det er det ingenting å tjene på.

 

Er også mulig det. En tredje verdenskrig kan lett utrydde alt og alle.

Lenke til kommentar
Jeg sitter enda og venter på en "verdenskrig" i Afrika. Tror sannsynligheten er stor.

 

Hva skulle de krige om?

 

Moren min har vært et par ganger på ferie i Gambia, hun sier grunnen til at det ikke er noe krig der er rett og slett fordi de ikke har noe som helst å krangle om!

 

Afrika er rett og slett for fattig til å føre krig!

Lenke til kommentar
Jeg sitter enda og venter på en "verdenskrig" i Afrika. Tror sannsynligheten er stor.

 

Hva skulle de krige om?

 

Moren min har vært et par ganger på ferie i Gambia, hun sier grunnen til at det ikke er noe krig der er rett og slett fordi de ikke har noe som helst å krangle om!

 

Afrika er rett og slett for fattig til å føre krig!

 

Det har ikke stoppet dem i Kongo. Tror nok det blir om naturressurser. Det er nok våpen i Afrika. Ikke bare så avanserte:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...