Gå til innhold

WW3, hvem hadde du holdt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er veldig mange kule innslag her. Jeg vil tro at alle idiot landene i verden lager en allianse som inkluderer: Nord-Korea.Iran,enkelte andre asiatiske land,enkelte afrikanske land og kanskje Cuba og Venezuela ifra Sør-Amerika. Denne alliansen vil bli støttet av Kina og eller Pakistan og India. De vil aggro på sine naboland for å stjele naturressursene deres. Israel vil rage på Iran og konflikten vil utvikle seg. Vest-Europa,USA og Russland vil til slutt klare å vinne krigen:D Det kommer til å dukke opp mange andre småland inne i her som vil utspille større eller mindre roller. Krigen kommer altså til å handle om å skaffe seg naturressurser. Dette er en litt syk mening, men ingenting er umulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unnskyld da :blush:

Uansett vil ikke det være grunnen til at USA vil "støtte" oss i en eventuell WW3, men det jeg tidligere nevnte ;)

Endret av thebull
Skrevet

Er også muligheten for at vi aldri får en ny tredje verdenskrig. Praktisk talt alle land kan bite fra seg, og invasjoner er praktisk talt umulig å gjennomføre. Derimot vil det før eller siden være lokale konflikter mellom land. For eksempel er det ikke umulig at russiske og amerikanske styrker ryker i tottene på hverandre i feks Georgia. Kina og USA kan ryke i tottene på hverandre over Taiwan. Poenget er at disse konfliktene vil bli lokale, og ikke fullskala krigsutbrudd mellom land. Det er det ingenting å tjene på.

Skrevet
Er også muligheten for at vi aldri får en ny tredje verdenskrig. Praktisk talt alle land kan bite fra seg, og invasjoner er praktisk talt umulig å gjennomføre. Derimot vil det før eller siden være lokale konflikter mellom land. For eksempel er det ikke umulig at russiske og amerikanske styrker ryker i tottene på hverandre i feks Georgia. Kina og USA kan ryke i tottene på hverandre over Taiwan. Poenget er at disse konfliktene vil bli lokale, og ikke fullskala krigsutbrudd mellom land. Det er det ingenting å tjene på.

Er også mulig det. En tredje verdenskrig kan lett utrydde alt og alle.

Skrevet

Det er to ting mennesker er gode på. Den første er "can-do-attitude", stolthet og stahet, den er andre er organisert drap på stor skala.

Vi kan jo ikke bare gi opp på det er vi er flinke til?

Skrevet

Morsomt.... Liker å være positivt innstilt på denne saken, det kommer nok til å komme store kriger igjen, men ikke så store at de vil bli kvalifisert som en ny Verdens krig.

Skrevet
Jeg sitter enda og venter på en "verdenskrig" i Afrika. Tror sannsynligheten er stor.

Hva skulle de krige om?

Moren min har vært et par ganger på ferie i Gambia, hun sier grunnen til at det ikke er noe krig der er rett og slett fordi de ikke har noe som helst å krangle om!

Afrika er rett og slett for fattig til å føre krig!

Skrevet
Jeg sitter enda og venter på en "verdenskrig" i Afrika. Tror sannsynligheten er stor.

Hva skulle de krige om?

Moren min har vært et par ganger på ferie i Gambia, hun sier grunnen til at det ikke er noe krig der er rett og slett fordi de ikke har noe som helst å krangle om!

Afrika er rett og slett for fattig til å føre krig!

Det har ikke stoppet dem i Kongo. Tror nok det blir om naturressurser. Det er nok våpen i Afrika. Ikke bare så avanserte:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...