RainbowLady Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Har vært og kjøpt meg PS3 Slim og GTA IV, og har en hel uke med fri!
Bjornar95 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har vært og kjøpt meg PS3 Slim og GTA IV, og har en hel uke med fri! Misunner deg, jeg prøver å spare opp til PS3 som jeg egentlig burde hatt i høstferien jeg også. Hygg deg du da Bjørnar. Endret 2. oktober 2009 av Bjornar95
Heatsink Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Høstferie ja, det hadde vært noe. Men du får ha det morsomt
Bjornar95 Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Høstferie ja, det hadde vært noe. Men du får ha det morsomt Og til dere som ikke har høstferie, får i hvertfall nyte helgen Bjørnar.
Merk. Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har en høstferie på hele to dager Men hygg deg med PS3 og GTA IV. Veldig godt kjøp
MsGreen Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Har vært og kjøpt meg PS3 Slim og GTA IV, og har en hel uke med fri! Same shit ! PS3 Slim i hus for noen uker siden og GTA IV på vei i posten enten i morgen eller torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå