wotg Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 PCen min begynner å dra på årene, så det er på tide å bygge en ny gamer pc. Jeg har et Lian Li PC-A20 Kabinett fra før av som jeg ønsker å fortsette å bruke. PSU: Corsair HX 1000W HK: EVGA X58 SLI Classified GPU: Asus ENGTX295/2DI/1792MD3 RAM: Corsair Dominator GT PC3-15000 6 GB (3 x 2 GB) HD: Intel X25-M 160 GB SSD Gen 2 (os) HD2/3: Seagate Barracuda 7200.11 1,5 TB Jeg har også sett på Auzentech Auzen X-Fi HomeTheater HD lydkortet, det virker kjempe spennende, men er det ingen butikker fører det? For å kjøle alt sammen så har jeg tenkt å benytte meg av vannkjøling for første gang. Jeg ønsker noe med lav geekfaktor så jeg har fallt for produktene til Koolance, de virker ganske idiot proof... Jeg ser for meg et slikt oppsett: Exos-2.5 CPU-350AT MB-EVX58CF VID-NX295S Trenger jeg kjøleblokker til RAMen også? Er det noe annet jeg burde vurdere? Jeg må bruke Nvidia grafikkortløsning pga. Nvidia 3D vision.
wotg Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 *bump* ER det ingen som har erfaringer med noen av disse komponentene?
wotg Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 Heller kjøp HD5870 billigere og bedre en 295 Venligst les hele teksten. "Jeg må bruke Nvidia grafikkortløsning pga. Nvidia 3D vision."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå