Gå til innhold

Får ikke logget på nettbanken til Sparebank 1 (OSX)


Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg en Macbook Pro maskin, kjempefornøyd, men det er visse ting som er litt problematisk, som f.eks å logge inn i nettbanken til Sparebank 1.. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få logget inn? Får åpnet JAVA-leseren, men jeg får ikke tastet inn sikkerhetskode, etc.. Noen tips her?

 

 

På forhånd takk!

 

Emnetittel endra til noko meir beskrivande av moderator.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det går nok veldig grett å spørje om Mac her ja. Me har óg ei eiga kategori for Mac relatert programvare. Eg har rapportert tråden din, så vart den nok flytta snarast.

Emnetittelen din må óg vere beskrivende for innhaldet i tråden, så eg vil anbefale deg å skifte tittel til noko som har med saken å gjere, t.d "Problemer med Sparebank 1 på Mac". Lettare for dei som skal svare deg då, så slepp du at tråden din vart stengt :)

 

Var det Safari du nytta? Eg forstår dette tidlegare har vært eit problem i Safari, så det kan vere ein idé å prøve Firefox.

 

Eg las litt om dette i ein tråd på Mac1. Du kan jo sjå om du finn noko som kan hjelpe deg der om ikkje ein anna nettleser hjelp deg.

 

Ellers kan det vere smart å sjekke for siste oppdateringar, sjølv om du sikkert har det allereie om du nettopp har skaffa deg Mac. Klikk på Eplet () og velj Programvareoppdatering frå menyen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, det går nok veldig grett å spørje om Mac her ja. Me har óg ei eiga kategori for Mac relatert programvare. Eg har rapportert tråden din, så vart den nok flytta snarast.

Emnetittelen din må óg vere beskrivende for innhaldet i tråden, så eg vil anbefale deg å skifte tittel til noko som har med saken å gjere, t.d "Problemer med Sparebank 1 på Mac". Lettare for dei som skal svare deg då, så slepp du at tråden din vart stengt :)

 

Var det Safari du nytta? Eg forstår dette tidlegare har vært eit problem i Safari, så det kan vere ein idé å prøve Firefox.

 

Eg las litt om dette i ein tråd på Mac1. Du kan jo sjå om du finn noko som kan hjelpe deg der om ikkje ein anna nettleser hjelp deg.

 

Ellers kan det vere smart å sjekke for siste oppdateringar, sjølv om du sikkert har det allereie om du nettopp har skaffa deg Mac. Klikk på Eplet () og velj Programvareoppdatering frå menyen.

 

Takk for svar!

 

 

Fant ut av det selv her.. Plutselig så fungerte det bare, jeg gjorde ingenting, så det hadde sikkert bare hengt seg opp litt i banksystemet.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...