-Markus- Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Heisann! Jeg har det for meg at det er rett å skrive "nemmen". Men samtidig har jeg alltid skrevet "næmmen". Hva er egentlig rett? -markus-
Applebee Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 (endret) Er ikke "næmmen/nemmen" bare en litt annen måte å srive "Nei-men" på? Shoot me if I am wrong Edit; Et kjapt google søk sier Næmmen, selv om det egentlig heter "Neimen" Endret 30. september 2009 av Applebee
-Markus- Skrevet 30. september 2009 Forfatter Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg var litt for rask når jeg postet. Det er "neimen". Tråd kan slettes. EDIT: http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=n...ch_type=soundex Endret 30. september 2009 av -Markus-
Zeph Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Verken nemmen eller næmmen er ord. Det du er ute etter er neimen, som du og finn i ordboka. Då antar eg du sjølv ser at næimen ikkje er riktig.
steinkul Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Heisann! Jeg har det for meg at det er rett å skrive "nemmen". Men samtidig har jeg alltid skrevet "næmmen". Hva er egentlig rett? -markus- Det skrives «neimen»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå