Gå til innhold

Hvordan ram?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sukk.. norsk-kunnskapene nu til dags.

 

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

 

TwinMOS er best for overklokking pga best ytelse for lav pris.

Lenke til kommentar
sukk.. norsk-kunnskapene nu til dags.

 

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

 

TwinMOS er best for overklokking pga best ytelse for lav pris.

 

Jeg er delvis enig, men ikke når det gjelder ytelse.

Lenke til kommentar

Hvilke minnemoduler bør man kjøpe?

Kommer an på hvor mye penger man vil legge ned i det.

 

Husk på at du får 4x512 MB Twinmos PC3200 m/Winbond for samme prisen som 2x512 MB Corsair PC3200LL (TwinX 1024 vel og merke).

 

Er ikke helt sikker på hvilke chips det er på de Corsair minnemodulene, men mistenker at det er noen Winbond chips der også, men BH5 chippene som Twinmos bruker er ikke de samme som er brukt til corsair sin LL serie. Winbond lager jo forskjellige brikker til forskjellige prisklasser akkurat som alle andre minnebrikkeprodusenter.

 

Jeg ville valgt 1024 TwinX PC3200 LL, mens min kamerat valgte 4x512MB Twinmos PC3200 m/Winbond. Kom frem til at jeg sikkert kunne ha bruk for 1024 mb ram, men mest sannsynlig ikke 2048 mb.

 

Eneste som hadde vært morsomt med å ha 2048 MB ville vært å kjøre windows-kjernen fra rammen :) - noe som vil resultere i rimelig kort load-tid i windows.

 

Vel, håper jeg var til noe hjelp :)

 

Til slutt; som psilocybe insinuerer: Tenk over hva dere skriver, og hvis dere ikke er helt stø på grammatikken er det ikke dumt å se over posten en gang før dere trykker "OK".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...