Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - LASL - 30mm f/1.4


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har på grunn av travel studiehverdag og eksamensavvikling vært litt for opptatt i det siste til å kunne bidra til oktoberfesten. Men etter at eksamen var levert i går var det rett ut i Bergens gater for å ta bilder! Selv om det ble lagt ut i dag er bildet fra i går. Et typisk høstbilde med høstfarger. Kommentér gjerne :)

 

9. oktober

 

post-174095-1255183423_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nok en dag legger jeg ut bildet dagen etter det ble tatt. Motivet snubla jeg bare over på vei til butikken, og paraplyen så ensom og forlatt ut. I Bergen var det for en gangs skyld ikke regn, noe som nok førte til at denne paraplyen ble satt ut på gata. Stakkars liten.

 

11. oktober

 

post-174095-1255261580_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk takk, veldig koselig å høre. ;) Har gjort det til en vane å henge litt etter med bilder, her kommer to nye. Ikke fullt så høstlige kanskje. :) Det første ble tatt på Motorpsycho-konsert. Kan forøvrig fortelle at det er den andre konserten jeg har fotografert siden jeg fikk dSLR, så det var en stor opplevelse å ta bilder av et såpass kjent, norsk band.

 

17.oktober

 

post-174095-1256200001_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Flott bakgrunn på konsertbildet, men artisten ble kanskje litt mørk. Morsom variant med vekkerklokka, vi kan også se speilbildet av en person i urskiva. Er det fotografen tro?

 

Helt enig angående konsertbildet. Hadde en noe tilsvarende variant med lysere forgrunn også, men syns den jeg la ut fungerte - litt mystifisering av musikeren kanskje?

 

Er nok svar skyldig på at det var undertegnede. ;) Klokka oppfatter alt.

Endret av LASL
Lenke til kommentar

Ny pakke med bilder - togtur til Oslo :)

 

23. Oktober

 

post-174095-1256560238_thumb.jpg

 

Ser det ble litt mye støy på bildet, måtte bruke høy iso for å kompensere for lukkertiden. Å fotografere landskap fra tog er kanskje ikke det beste ;)

 

Edit: rettet opp horisonten litt.

Endret av LASL
Lenke til kommentar

Var ute og fotograferte med stativ for aller første gang på veldig lenge. Klarte av en eller annen grunn å sette blender til 1.4 og kunne hatt et litt mindre trangt utsnitt, men ellers er jeg rimelig fornøyd. Fantastiske høstfarger, var litt av et syn. Bladene omkranset døra på en spesiell måte, og postkassa passet fint inn.

 

24.oktober

 

post-174095-1256558463_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...