YNWASG Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hei. Når jeg starter dataen og det står trykk en knapp for å boote fra cd. Når jeg da trykker på tastaturet skjer ingenting havner bare inn i windows igjen. Hva gjør jeg?
Palme Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hvilket type tastatur har du? Type Bluetooth el.?
YNWASG Skrevet 28. september 2009 Forfatter Skrevet 28. september 2009 om det er blåtann eller hva det er vet jeg ikke. Er hvertfall trådløst.
madder Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Dersom mottageren til tastaturet er usb, sjekk i bios etter "USB support" el.l. Kan være at bios ikke får kontakt med tastaturet. Evt. lån deg et kablet tastatur til du har fått kjørt installasjonen.
J@9 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Som nevnt over her.. Sjekk i bios etter "usb legacy support", og sett på dette om du har det. Evt se etter noe med "usb keyboard support" og sett dette til bios, om du kan velge mellom bios og os.. Siste løsning er et tastatur med PS/2 kobling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå