Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

hva koster det å legge nytt gulv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvor mye det koster å legge heltre evt parkett i en leilighet hvor det opprinnelig er laminat ca 60kvm? Ps. regner ikke med at jeg klarer dette selv så jeg må derfor betale et firma eller lignende!

 

Skal ikke undervurdere egen innsats. Det å legge parkett høres helt grusomt ut i starten, men så er det forbausende lett når en først begynner å legge. Bare husk at jo lettere produsentene gjør legge-prosessen, jo mer selger de :p

 

Bare få med deg noen som hjelper - det er utrolig greit å ha en sparringspartner for dårlige ideer i opppussingsprosjekter, og å ha en flyttbar vekt til å sitte på de delene du allerede har lagt.

 

http://www.klikk.no/hvordantv/bolig/hus/article317969.ece

Lenke til kommentar

Dette klarer du fint selv hvis du er litt praktisk av deg selv.

Kjøper du Kjærs, tarkett etc så får du en bra parkett som er lett å legge.

Du trenger ikke så veldig mye av verktøy heller: Tommestokk, vinkel, hammer, slagkloss, god håndsag, stikksag, kiler og kniv er vel det viktigste.

Kapp og gjære sag er heller ikke dumt til lister.

Pris: 300 per kvm med underlag, se etter tilbud på 3 stavs parkett hos de storebyggevarekjedene, der får du det ganske billig.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mye det koster å legge heltre evt parkett i en leilighet hvor det opprinnelig er laminat ca 60kvm? Ps. regner ikke med at jeg klarer dette selv så jeg må derfor betale et firma eller lignende!

det spørs hvilken laminat du skal ha? du får det jo fra 150-200 kr opp til over 1000 pr kvm.

 

men jeg kan legge det for deg for en billig penge om du vil :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...