Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Ildhode - 25mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår tankegangen med spoileren. Du ville forsøke en variant uten de sterke hvite speilingene fra lyskasterne. Begge deler fungerer for så vidt. Fin bro da...

Skrevet (endret)

Har ikke tatt så mange nattbilder før. Måtte gjøre et forsøk.

Fin bro, nei. Irriterende fastlandsforbindelese, spesielt på sommeren, ja.

Endret av Ildhode
Skrevet

Likte begge to, men syns det i spoiler var helt klart best. Mulig det er pga. at jeg har fått sansen for litt andre utsnitt/format i det siste.

Lakerolbildet kunne vært hentet fra en reklameplakat :thumbup:

Skrevet

Dagens var jo litt morsom, da.

Men jeg tror jeg ville ha gjemt den koppen godt unna de dagene du er deprimert ...

Liker bildet av Kaldnesbroa (Tvillingbroren til far jobbet som vakt der etter at han sluttet som sjømann).

Tom

Skrevet

Det er faktisk ikke lett med nattfotografering. Man må rigge opp stativ, pre-fokusere, stille inn kameraet, trykke av og vente... vente og vente. Bildet er eksponert, nå må man vente på at fila skal lagres til minnekortet :hrm:

Det skal bli mer nattfoto framover. :)

Skrevet

20 okt likte jeg bildet i spoileren best - ble bedre uten de store hvite refleksjonene nede i bildet (de ble litt forstyrrende for meg) + at jeg synes pano-formatet passet motivet litt bedre - arti med nattfoto.

Skrevet (endret)
Hehe, det er vel en fire-fem på øya.

Liker det jeg ser så langt, mer nøtterøy / tønsberg-motiver^^ Keep it up! :)

Takker for kommentar(er).

Har tatt bilder av:

Kanalbrua

Gangbrua på Kaldnes

Har disse igjen:

Brua over til Føynland + gangbrua

Brua ved Ormelet + en nærmere Hvasser.

Brua ved Kjøpmannskjær / Vrengen

Endret av Ildhode
Skrevet

Vrengen er et fantastisk syn på kvelden, riktignok best om du står på båthavna (ved Kiwi), dog litt tvilsom til det motivet med 25mm - ville dog absolutt prøvd.

Evt ta et med 50mmen som et lite tilleg, lyst til å ta et slikt bilde selv :whistle:

Skrevet

Dagens ble bra. Utstudert komponert. Skal jeg tillate meg å være en smule kritisk, ble det ørlitt trangt i bunnen ved kameraet. Men noe annet finner jeg ikke å klage på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...