Gå til innhold

Hvordan kan jeg unngå Moshpit?


Mektig Flamme

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 13 år, jeg er stor fan av "Slipknot" og har vært på 2 konserter.

Første konserten satt jeg, jeg syntes det var kjedelig så neste sto jeg, men jeg hadde aldri hørt om Moshpit, så jeg ble presset inn i en, jeg falt, mistet begge skoene, men en fyr hjalp meg opp (takket være han) så jeg kom meg på bena.

Det var ingen god oplevelse og jeg ville bare nyte konserten, jeg ble tråkket på så jeg måtte komme meg ut. Jeg vil helst ikke oppleve dette igjen. Hvordan kan jeg unngå en moshpit, uten og stå laaangt bak? Har gjerne lyst og se konserten uten problemer. Noen TIPS?

 

Takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan aldri stå både fremst og på midten uten å komme i moshpiten. Velg enten å stå langt frem men på siden, eller litt lengre bak på midten. Synd for de som ikke liker den, men bra for de som gjør ;)

 

Det fine med det, er jo at moshpiten stort sett alltid er på samme sted i crowden. På den måten blir det enkelt å finne for dem som vil være med, og enkeltå unngå for dem som ikke vil være med.

Det er når det sklir ut at det blir irriterende. :p

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
haha, syntes litt synd på dere litt yngre. ganske teit at folk ikke kan ta litt hensyn. men moshingen pleier som regel å foregå i midten, så hold deg litt vekk derifra.

 

Er det ikke synd på oss litt eldre som ikke vil moshe? =/

 

Eller heeelt foran.

 

Står du presset opp mot gjerdet for å unngå moshpiten kommer du garantert til å bli klemt halvt ihjel når den starter. I tillegg er det vanskelig å komme seg ut, med mindre noen vakter drar deg opp, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...