Gå til innhold

Nytt digitalt piano 20k?


Enya

Anbefalte innlegg

Jeg er i den situasjonen at jeg nå har flyttet inn i en liten leilighet i en høyblokk og har ikke mulighet til få med meg mitt kjære piano som har fulgt meg hele livet. Dette på grunn av plass, og ikke minst "støy" for andre beboere.

 

Anskaffelse av et digitalt piano er derfor nødvendig. Jeg er nå snart 20år og har spilt så og si hele livet, 12 av disse årene hos privatlærer. Jeg spiller mest klassisk og "pop", men hender jeg drar i gang noen blues riff også.

 

Det jeg da lurer på er om det er mulig å få ett digitalt piano som jeg blir fornøyd med til rundt 20k? Tenker i utgangspunktet nytt. Jeg har aldri spilt på et skikkelig digitalt piano, så skal ta meg noen spillerunder i Bergen snart.

 

Noen som kan komme med tips/anbefalinger til hva jeg burde prøve, evt merker/modeller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har omtrent samme bakgrunn som deg og endte i sin tid opp med en CLP860. Det er et glimrende øvings- og husbruksinstrument, som trass sine tolv år fremdeles er i daglig bruk.

 

Jeg ser at denne har gått ut av produksjon. Da vi kjøpte var forskjellene på denne og de dyrere modellene finnish, forsterker og høyttalere.

 

Ta en tur og prøvespill (ta med noen gode hodetelefoner). Jeg er spent på tilbakemelding!

 

 

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...