Gå til innhold

Spotify nekter å kjøre utenom your freedom

smlXL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har nylig installert yourfreedom på skolepcen, og nå nekter spotify å kjøre vanlig utenom sockscap, det som skjer er at jeg ikke får logget på og den spør om jeg har en firewall som blokker. Men alt er skrudd av så skal ikke være noe problem. Disse åprogrammene kjører fint vedsidenav hverandre på alle andre i klassen min sine pcer. Noen som har forslag for å løse dette? jeg har prøvd å avinstallere yourfreedom men ingen hell...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! har nylig installert yourfreedom på skolepcen, og nå nekter spotify å kjøre vanlig utenom sockscap, det som skjer er at jeg ikke får logget på og den spør om jeg har en firewall som blokker. Men alt er skrudd av så skal ikke være noe problem. Disse åprogrammene kjører fint vedsidenav hverandre på alle andre i klassen min sine pcer. Noen som har forslag for å løse dette? jeg har prøvd å avinstallere yourfreedom men ingen hell...

Ingen?

Skrevet
Skolen/fylket har blokkert Spotify så du kommer nok ingen vei med dette prosjektet.

Hadde du faktisk lest den første posten min hadde du sett at de ikke har det, fordi dette virker som det skal på alle andres pcer på skolen. de kan kjøre fint utenom yourfreedom.

Skrevet (endret)

Løste det fint nå, var ikke værre enn å fjerne IE fra yourfreedom.

Endret av Olle0047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...