Gå til innhold

Ny tablet fra Archos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det et spesielt fjernkontroll-software alle tenker på her, eller? Er enig med at en veldig konfigurerbare touch-fjernkontroll hadde vært digg.... bare lurer på om det er rett frem å sette opp med et standard-program som liksom er "default" programvare for slike løsninger.

 

Det er jo løsninger som feks netremote, ellers har man media-center-programvare der du kan ha en annen instans av programmet som fungerer som fjernkontroll. Feks J- River media center. Og det er sikkert mange andre løsninger også.

 

AtW

Lenke til kommentar
Må si jeg har sansen for tabler-PCer, og slik pris gjør det ikke akkurat mindre attraktivt. Skulle gjerne sett en test av denne når den kommer ut.

 

Crazymech: Så sinsykt bra at du måtte rette på Tommegreia, Skjønner ikke hvorfor de brukter tommebetegnelsen når de skriver norske artikler, kansje vi burde adoptere at den vil koste ca 500 dollar og en "halvfjers"??

Så du ønsker å se artikler som "Ny 106cm flatskjerm testes", eller "Archos er snart klar med en 23-centimeters tablet-PC"? Tommer blir brukt i mange sammenhenger, og personlig så ser jeg overhodet ikke problemet med å bruke enheten. For meg virker det som at det er ordet "tommer" som blir reagert på, hadde det blitt brukt tegnet " så ville det nok ikke bli kommentert. Som MMM nevner så er tommer en standard måleenhet, og det gjelder nok de fleste steder.

Nå var det heller et forsøk på sarkasme når jeg sa at vi gjerne måler ting i "0,68-tommer" her i Norge, men ok.

 

1,72 cm hadde vært bedre. Jeg skjønner heller ikke hva den bindestreken skal ha der å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...