poikan123 Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 hei dette er sikkert feil tråd men værs så snill bytt ja,til saken jeg har en dmg.fil på windows som jeg trenger og brenne til plate men jeg har ikke nok cd minne så jeg lurer på hvordan man kan brenne en dmg.fil til to plater det er da mac os jeg skal laste inn ? hvet at det ikke er lov men det er ikke saken nå så har noen tips det allså selve innstalasjons cd som jeg skal brenne
f(x) Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Bruker du CD? Hva med å bruke DVD? Bare et forslag, jeg vet ikke mye om akkurat dette.
poikan123 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 eller jeg har noe som heter (dvd-r) men har ikke nok plass:/
f(x) Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 eller jeg har noe som heter (dvd-r) men har ikke nok plass:/ Hva med dual-layer DVD+/-R? De har 8,5GB. Noe slikt for eksempel.
Hrodebert Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".
PerB Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 eller jeg har noe som heter (dvd-r) men har ikke nok plass:/ Ikke nok plass på en DVD? men allikevel sa du i første innlegg at du ønsket å plassere den på 2 CDer. Da skal det ihvertfall være plass på en DVD. Hvor stor er DMG-filen din?
f(x) Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Da er det i hvertfall plass på en DVD+/-R DL (dual layer) Om du skulle plassert dette på CD-er vill du trengt 9 stk.
hernil Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Brenneren din må støtte å brenne på dual-layer DVD-er og det er det ikke alle som gjør. Sjekk det ut før du kjøper inn noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå