Gå til innhold

Hvordan spille på langoddsen?


Anbefalte innlegg

Okei, jeg har spillt 2 ganger på langoddsen nå. Satset en 100- lapp på begge og var bare en kamp på hver unna at jeg fikk rett på begge og kunne vunnet over 1500,- (skal aldri tippe i en kamp med Fulham igjen :p ). Men begge de gangene har det vært sammen med onkelen min da.

 

Så bare lurer på hva man skal gjøre for å spille. Trenger man et spillekort? Ble ikke helt klok på hjemmesidene. Legg ved en link om man kan bestille det fra nettet. :)

 

Og nei, jeg er ikke spilleavhengig (håper jeg :) ) og jeg er over 18.

 

Har ikke tenkt å bli noen hardcore- spiller. Men litt ekstra cash hadde gjort seg, og jeg ser på meg selv som en passe god tipper.

 

Eller er det kanskje noen sider på nettet med bedre odds og/eller betingelser, f.eks Betsson?

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forutsetter at du IKKE tipper system da.

 

Først så må du jo se på det gjeldende langoddsprogrammet. Så bestemmer du deg (dette vet du helt sikkert) for hvilke kamper du skal satse på, og om du tror det blir uavgjort, hjemme eller borteseier.

 

På oddsprogrammet (fork. oddp) så ser du at det er satt oddser på hver kamp. Dette er et tall høyere enn 1. Generelt sett så er sjensen til å tippe riktig ca motsatt proposjonalt av oddsen.

 

Og det nevnte tallet er det du ganger innsatsen med, for å få gevinst ved evt riktig tippet kamp.

 

Hvis du tipper flere enn én kamp, så ganger du sammen oddstallene for kampene du har satset på, og ganger med innsats. Dette er utbetalt gevinst.

 

Du kan spille fra to til og med ti kamper på samme kupong. Unntaket er kampene som er merket med en "S". Disse kampene får du lov å ha som eneste kamp på kupongen, såkalte singelkamper.

 

Og du må ha tippekort for å kunne tippe. Da får du en konto som er knyttet opp til kortet. Gevinster under 10000 kr går inn på denne kontoen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan legge til at man må være 18 for å spille odds, og kortet man bruker for å registrere oddsen må være registrert på en person over 18.

Hvor man får best odds varierer alltid, men jeg bruker norsk tipping og unibet(pga, jeg fikk 1000 kroner å spille for der). Jeg har satt 500kr på Fiorentina slår Genoa. Vurderer også å sette penger på Liverpool.

 

-Håvard

Lenke til kommentar
Wow... 1000,- i startkapital er jo bra.

 

Jeg har bare tippa 6 småbeløp nå hos norsk tipping og har gått fra 100,- til 170,- på 3 seiere. :blush:

 

Oppretter konto hos unibet nå. Er det noen krav eller kan man teknisk sett registrere seg og ta ut 1000,-? Glem det.

 

Beklager, skulle spesifisert at unibet dobler beløpet du legger inn, inntil summen 1000,-. Det jeg gjorde var å sette inn 1000,- og satset 2000 kroner på Manchester mot et drittlag i England, var 1,05 i odds(Manchester vant med fem mål eller noe). Og da satt jeg igjen med 2100 jeg kunne ta ut.

 

Men til min odds/tipperutine: Jeg setter av 350 i måneden til Tipping/odds. Og disse er jeg forberedt på å tape. Så første helga i hver måned satser jeg 100-250 kroner. Hvis jeg vinner går disse pengene i tippepotten. Og det jeg sitter igjen med i slutten av måneden er det jeg har tjent/tapt.

 

Føler det gir meg en fin balansegang, fint med "regler" slik at man unngår å spille bort mer en man hadde tenkt. Men vil nå tro at jeg har gått endel i pluss med odds og tipping, hadde tre kuponger med 11 rette på søndag. Dessverre var premiene veldig lave ; S

 

Du får ha lykke til med videre satsinger ; D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...