Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle 100% sikker på at deres livssyn er korrekt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen tid, en annen tråd, vi drøftet ting.

 

Then link please.

IKKE en vanskelig ting å gjøre hvis du har tenkt å vise noe, akkurat som du ikke kan si Job 3:5 og tro vi skal vite akkurat hva som står der kan du ikke si "sa til analkløe tidligere engang" å vente at vi skal vite akkurat hva du har sagt.

Lenke til kommentar

Fordi han svarte som best han kunne på ditt inlegg, noe som var relevant til tråden, det du gjorde var å henvise til tidligere meningutviklinger når EN ANNEN spurte.

 

Og igjen spør jeg "Så hva med denne meningsutvekslingen er det som gjør at du ikke kan dele den med oss i denne tråden?"

Lenke til kommentar

Så hvis latskap kommer i veien for dette, og da trolig for PM en også. hvorfor ikke bare si dette med en gang og ungå ot?

 

Og du kan fremdeles prøve å svare på meg og RWS selv om du ikke gidder å finne gamle tråder eller gidder noe mer enn å vise til gamle tråder du igjen ikke gidder å finne. Dette blir bare dumt ifra din side.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke tvinge min tro på deg, siden du ikke er interessert.

???

Driver du med forkynning?

Nå spurte jeg deg ikke om bibel-legendene er korrekte, men hvor i bibelen du finner beskrivelse på hvem jehova er samt en forklaring på hensikten med livet.

 

Å hoste opp et tilfeldig irrelevant bibelsitat uten forklaring er dårlig debattering og kan karaktiriseres som latskap.

Sist jeg sjekket så var latskap en dødssynd :roll:

 

Så.

Jeg får ingenting ut av de bibelsitatene du viser til, så kanskje du kan være litt mere imøtekommende og forklare oss hva du mener?

 

Hvem er JHWH?

YHWH_260x411.jpg

 

Er "han" aten?

aten_02.jpg

 

Hadde Sigmund Freud rett?

http://en.wikipedia.org/wiki/Atenism

 

Er jehova en Kanaanittisk eller Egyptisk gud?

kanskje Sumeriansk?

 

Hvordan stiller du deg til at det er flere guder i bibelen?

Dyrker du dem alle, eller dyrker du bare jehova?

Hvordan skarer du å skille på dem, når alle er oversatt til gud og herre?

 

Siden du mener din tro er rett, så går jeg ut i fra at du har gode svar på samtlige punkt, og jeg forventer da et godt og fyldig innlegg.

 

 

Venter i spenning :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...