Gå til innhold

Taste of Chaos, Oslo Spektrum - 13.12.09 (In Flames, Killswitch Engage)

Olum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig med din oppsumering mr. Zilter. Kan også bekrefte at Maylene leverte varene sine. Tror nok de fikk et par nye fans iløpet av den korte tiden de var på scenen.

In Flames var bare best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og hva er det med å spytte så høyt man klarer for så å fange det igjen? Det var bare ekkelt, ihvertfall ikke tøft..

Så det jeg også. Hele gjengen gjorde det jo, og jeg så også vokalisten en gang lot det bare falle i ansiktet istedet for å fange det igjen. Wtf liksom

Ellers så deler jeg det meste av meningene dine, og rakk ikke Maylene and the sons of Disaster jeg heller..

Skrevet
Gitaristen hadde en altfor overdreven opptreden oppå der

AHHAHAHAHAHAHHAHAHA

Norske metalheads er verdens verste mennesker.

Slutt å være så jævlig fanboy, la folk få mene det de vil. Ingen som nekter deg å høre på det kjedelige bandet ditt.

Skrevet

Kanskje på tide å gi seg nå? Ser ikke ut som om det blir noen enighet her. Ingen som er enig med deg, da burde du kanskje ta hintet.

Skrevet
"Kjedelig"

Sa gutta som digga DBA.

Ingen her som har sagt at de digget DBA såvidt jeg kan se. Digger KsE og In Flames og kom for å se dem. Everytime I Die var bare en masse rot etter min mening, så får du heller synes hva du vil.

Skrevet (endret)
Jess, alltid gi seg når man er i undertall.

Så synd, heier nesten alltid på underdog'en :thumbup:

EiD var mer bråk enn musikk i mine ører :S

Endret av Flux1
Skrevet

Her spør jeg et seriøst spørsmål og får et idiotisk svar. Jeg var ikke på konserten, men leser her (og så videoen) at en random dame fikk komme opp. Bare pekte Anders på en i publikum og sa at hun fikk komme opp på scena?

Skrevet

Idiotisk svar? Var jo faktisk det som skjedde. "Kom opp, og ta med deg kameraet så legger du det ut på youtube". Han ville vel at det skulle filmes når alle hoppa på Only For The Weak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...