Gå til innhold

Taste of Chaos, Oslo Spektrum - 13.12.09 (In Flames, Killswitch Engage)


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er i det hele tatt rart at ETID og MATSOD ble satt på plakaten med KsE, med tanke på fanbase.

 

Den skjønte jeg ikke.

Etid og Mayelene passer helt fint med KsE i mine øyne.

 

Hvorfor folk rakker ned på Etid og ikke så mye DbA er fordi Etid er i mine øyne et seriøst band, men som folk kanskje ikke liker fordi de ikke har den samme vokalsyngingen som det KsE og In Flames har, det blir rett og slett for hardt for mange i forhold til hvordan hovedbandene på denne konserten var. Mens DbA er useriøst og lagd for å selge til teens-massene. Derfor er det lite grunn til å klage/kommentere hvor møkk DbA er, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Det er i det hele tatt rart at ETID og MATSOD ble satt på plakaten med KsE, med tanke på fanbase.

 

Den skjønte jeg ikke.

Etid og Mayelene passer helt fint med KsE i mine øyne.

 

Jeg mente å skrive In Flames.

 

 

Jeg syns egentlig at alle bandene bortsett fra DbA kler hverandre godt, og litt forskjeller blant bandene er det nødt til være for å kunne selge skikkelig med billetter.. Det er jo ikke akkurat Inferno-festivalen dette :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta?

Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med :p

 

feks "Så går vi rundt om en ... "

Jeg stod nesten helt fremme, men hørte ikke noen julesanger,

Lenke til kommentar
Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta?

Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med :p

 

feks "Så går vi rundt om en ... "

Jeg stod nesten helt fremme, men hørte ikke noen julesanger,

Hørte faktisk noen som sang mens jeg sto i køen! Hvis det var deg, så har du en flott stemme!

 

Anyways, Taste of Chaos var lett fettbest. Digga alle bandene, og var ganske fett å treffe gitaristen i ETID + en fra Killswitch Crew på 7eleven etter konserten. Skulle hjelpe dem med å kjøpe hostesaft!

Kom hjem med iPod signert av bassistene i In Flames og Killswitch Engage.

Lenke til kommentar
Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta?

Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med :p

 

feks "Så går vi rundt om en ... "

Jeg stod nesten helt fremme, men hørte ikke noen julesanger,

Hørte faktisk noen som sang mens jeg sto i køen! Hvis det var deg, så har du en flott stemme!

 

Anyways, Taste of Chaos var lett fettbest. Digga alle bandene, og var ganske fett å treffe gitaristen i ETID + en fra Killswitch Crew på 7eleven etter konserten. Skulle hjelpe dem med å kjøpe hostesaft!

Kom hjem med iPod signert av bassistene i In Flames og Killswitch Engage.

Ohhh, heldig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...