RMBB Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg har lyst på volum/wah-wah pedal til el-gitar. Noen som har tips til hva jeg burde kjøpe. Har sett på både volum og wah-wah og ser at kanskje det lønner seg å kjøpe en kompinert isteden for to separate.. Vil helst ikke bruke mer enn nødvendig på det. Noen som kan hjelpe? Endret 24. september 2009 av Jyztrik
RMBB Skrevet 23. september 2009 Forfatter Skrevet 23. september 2009 Bump, ingen som har noe forslag?
NilsiT Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 (endret) wah-wah eller wava? Vet det finnes med begge i, men hvordan kvaliteten er, det er en annen ting! Endret 23. september 2009 av Nilsi_tl
proaudio Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 litt vanskelig å utale seg, du forteller ikke noe om signal-linjen din eller hva du skal bruke den til. Da ville jeg safet og sagt kjøp en dunlop wah-wah og en volum pedal, jeg ser i hvertfall fordelen med å ha de separert, men igjen, hva skal du bruke det til? Eller for å si det på en annen måte; stikk i butikken og prøv med ditt oppsett. jeg hadde ikke kjøpt en wah-wah til under 1000,-... det har jeg gjort før.. skjær langt unna Bespeco. kjøp dunlop, vox, roctron etc
RMBB Skrevet 24. september 2009 Forfatter Skrevet 24. september 2009 Beklager, tenkte meg ikke helt om.. Skal ha wah-wah/volumpedal til el-gitar. Volumkontrollen er den som blir mest brukt, men tekte det var kjekt å ha begge deler. (Kan jo få bruk for det plutselig) Lurte på å kjøpe to separate men det koster jo nesten dobbelt så mye som en kombinert pedal..
proaudio Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 kjøp en kombi... hvis du egentlig bare er ute etter volumet og kan ta med wah wah på kjøpet, hvorfor ikke?
tom waits for alice Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 jeg hadde ikke kjøpt en wah-wah til under 1000,-... det har jeg gjort før.. skjær langt unna Bespeco. kjøp dunlop, vox, roctron etc Apropos det: Standard Cry Baby er på tilbud for tiden, satt ned fra 1500,- til 895,-... Kjøpte en i vår... Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå