Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg har en Touran 2007 mod. Oppdaget nylig overflaterust, er dette en garanti sak? Hvor lang er garantien på overflaterust? Erik
audifreek Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jepp, det skal gå på garantien. bare stikk innom møller så fikser det seg sikkert. har hatt samme prob selv på eldre bil enn din, fikk bytte og lakkert uten kostnad.
NikkaYoichi Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Står ikke slikt vanligvis i kontrakten? Det kan vel hende at rusten ikke dekkes av reklamasjon/garanti om det er fysiske skader på lakk, etter f.eks hærverk som har ført til skadene. Da dette er noe du burde ha utbedret, for å unngå problemet. Jeg tenker bare høyt, at det kanskje ikke nødvendigvis er så rett frem og enkelt som det fremstilles her.
Valpeforum Skrevet 24. september 2009 Forfatter Skrevet 24. september 2009 Står ikke slikt vanligvis i kontrakten? Det kan vel hende at rusten ikke dekkes av reklamasjon/garanti om det er fysiske skader på lakk, etter f.eks hærverk som har ført til skadene. Da dette er noe du burde ha utbedret, for å unngå problemet. Jeg tenker bare høyt, at det kanskje ikke nødvendigvis er så rett frem og enkelt som det fremstilles her. Jeg har ingen snøring jeg, men jeg har hørt at det er en svakhet på disse bilene, selvfølgelig i ettertid. Ja får kjøre innom en Vw forhandler å høre med de. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå